duminică, 17 ianuarie 2010

Yahoo! Circ-enger


Eu care credeam că Messengerul este un program folositor unde poţi comunica cu rudele, prietenii de la distanţă mai repede fără să plăteşti la telefon, am ajuns la altă concluzie... E un loc unde te poţi transforma în măscărici, circar ca să enervezi lumea sau în alt caz, să îi faci să râdă de prostia ta. Câţi nu au primit mass-uri stupide gen:
  • "Cine mă iubeşte buzz me!"
  • " Dacă citeşti asta cu mâna pe mouse mâine te caci împrăştiat"
  • "La 12 noaptea îţi moare mama dacă nu trimiţi la 10 perosane" - Mama trebuia să fie moartă de 12123 de ori
  • "Ai maneaua aia nouă a lu parizer - dau cu banii în duşmani?"

Mai sunt şi tembelii ăia care dacă ai status cu "Am treabă, nu deranja", îți dau BUZZ ca disperaţii și se interesează ce treabă ai. Da du-te frateee și lasă-mă în Cristoşii mumă-tii în pace. Sau cei care au chef de vorbă şi îţi zic aşa din senin "Zii un subiect de discuţie că eu nu găsesc"... păi în Paştele mamii tale, eu sau tu vrea să chat-uească? Mă enervează şi "prescurtările" imbecile... "y" în loc de "i", "h"-ul pus în cuvinte degeaba "dhoamne ce prhost shunt" sufixele şi prefixele tâmpite care în loc să prescurteze, lungesc cuvântul... "sallez(sdfahqweqwgfhdgf3eroj)", "zbye"... sau alte căcaturi de genu` "frumix", "supy" ( Eshti supy pe mineh?... Neah, nici pe departe, sunt ciorbă pe tine...), etc... Sunt prea multe prostii fără rost şi nu le înşir pe toate.

Acumah, cineh vreah commuri la poziki pe hi5 sami dea un buzz! (Glumă seacă).

5 comentarii:

Ozana spunea...

Bine spus!

TwistedMetal spunea...

eu cu idioti dina ste anu vb pt ca stiu ca daca ma joc vb eu repede am fut al icre si asa ies de ep mess:))

Anonim spunea...

[ce zice ala?nu se'ntelege nimic]...cine fac toate chestiile alea sunt pitzi si coca..care ar trebui sa ia foc cu totii..saaaaau >:) sa le jupoi pielea si sa'i dau cu sare <3si sa le bag petrol in vena [mm]-->Oxy

Unknown spunea...

Scrii frumos. Keep up the good work, am râs şi m-am enervat pe măsură ce citeam ce-ai redactat

Alex spunea...

Mersi pentru apreciere! :D

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.