marți, 12 ianuarie 2010

Justiția


Justiția în România e o mică copilă oarbă. Eu nu îi pot înțelege pe ăștia cu legile lor. Dacă un om a violat, e trimis câțiva ani la închisoare (mâncare, căldură, adăpost), dacă ucide, tot la închisoare ajunge (mâncare, căldură, adăpost), dacă fură o pâine e închis și primește cât stă la mititica mai multe pâini decât a furat el. Nu prietene, ai violat, pac ți-am tăiat instrumentu`, nu să ajungă toți boscheții alcooliști să aibă adăpost, ai omorât, ți-am retezat mâinile și picioarele, păi dă-te dracu` să rămâi handicapat. Ai furat ceva, ți-am tăiat mâinile. Ai dat în cineva? Trebuie să fii bătut de 10 ori mai mult. Să li se plătească tututor pe merit, nu să ajungă la pușcărie unde au condiții.

Altă prostie e legea auto apărării. Trebuie să ai martor (da` dacă mă amenință față în față fără să vadă nimeni ce fac?). Dacă unu` te atacă cu cuțitul, nu ai voie să te aperi cu o armă mai puternică decât a atacatorului. Păi cum mama dracu` mă? Dacă eu am în mână o secure și ăla mă amenință cu briceagu` eu să stau să mă omoare ăla că n-am și eu cuțit să ripostez? Dacă unu îmi dă un pumn eu să mă apăr cu palmele să nu mă închidă și pe mine? O stupizenie...

Da, cam asta am avut de zis... România, ne vedem în 2012...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Alex justitia e oarba dar nu intotdeauna adik sincer ce patesc violatorii in puscarie mai bine ar da drak painea si caldura:P si cu aia cu aparatul nu-ti face probleme tu rupele capetele la aia ca nu patesti nik !~(Doru)~

TwistedMetal spunea...

asta ii dar sa sti ca nus utn deacord gandestete ptins a zicem ca furi 10 milione din banca
si esti condamnat la 20 de ani in inchisoare tu nu crezi ca 20 e ani din viata ta se duc asa dea-mpulea?

Alex spunea...

La ce poliţie avem noi în România, vezi să nu mă prindă =))...

Anonim spunea...

[ala ca intotdeauna scrie aiurea :))]...cata dreptate ai [:X] eu daca as fi un caca desta care se ocupa cu "justitia"...si'as avea puterea sa schimb legile...[:-?]...oricine ar gresi cu ceva[orice]..le'as jupui piele frate [=P~].si sarea n'ar lipsi [:>].[si i'as gasi pe nenorociti si in gaura de sarpe ].si sigur s'ar cuminti Romania si nu am mai avea lepre care ne fac de rusine [oxy]

Anonim spunea...

pielea***************[imi pare rau ][oxy]

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.