miercuri, 20 ianuarie 2010

Nervi


Am început ziua cu stângul. M-am dus ca prostul la şcolă mai devreme decât trebuia şi am stat în frig mai mult de 30 de minute să îi aştept şi pe ceilalţi. M-am bătut cu zăpadă şi m-am udat până la piele (şi chiloţii erau uzi). Când am ajuns acasă am observat... ghiciţi ce? Am observat că mi s-a stricat telefonul. Displayul e făcut praf, se vede mov cu puţin galben, verde şi multe crăpături ca la pânza de păianjen. Am cântat la chitară şi cum aveam mâinile îngheţate (şi acum le mai am) greşeam toate melodiile. Am lăsat chitara nervos şi m-am dus să beau nişte suc. În grabă m-am împiedicat şi am dat cu capu` de perete. Înjurând m-am pus cu curu la calorifer să mă încălzesc că suc nu era, nici apă minerală, nici plată... Când întorc capu` să ma uit pe geam mă lovesc şi de mâneru de la fereastră. Deja n-am mai rezistat şi am ripostat cu un pumn de s-a închis instant. M-am dus iar la telefon şi am sunat la 333 să văd dacă mi-au reîncărcat boii ăia de la Orange cartela. Pe 19 trebuiau să intre 5 euro dar nici până acum nu au intrat (am văzut mesajul printre crăpături). Nervos, am dat cu el de perete şi am început să fac spume.

Cam aşa a fost ziua de azi care nu s-a terminat încă din păcate. Hmmm sper să nu mai am aşa zile cât o să mai trăiesc...

2 comentarii:

Anonim spunea...

saracu :))))

Anonim spunea...

sarac daaaa:))=))

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.