luni, 25 ianuarie 2010

Ce să le ceri...


Am observat că majoritatea cocalarilor/ţiganilor se iau de tine pe stradă degeaba cu o "poezie" învăţată înainte. Acum 20 de minute eram pe stradă, veneam de la şcoală cu 2 colegi şi o colegă. În spatele nostru o gloată de ţigani şi mai mici şi mai mari, şi mai negri şi mai albi... Au început să fluiere după noi, apoi cică "hai pe ăsta!", şi mă strigă să vin înspre ei că nu îmi fac nimic. Mă duc eu uşor spre ei şi îi întreb cu un aer de scârbă:

Eu: Ah? Ce?
Ţiganu` bagă poezia utilizată de 99% din idioţii care se iau de tine pe stradă degeaba.
El: Mă te-ai luat de ăsta?
Eu: Nici nu-l cunosc... Şi vine unu pe la spate şi mă împinge (noroc că mă ţineam bine pe picioare). M-am întors la el şi i-am zis să se ducă-n p*** mea şi să mă lase-n pace că îi scot ochii. Apropos, un ţigan era mascat cu "arahat" (arafat) pe faţă... cine ştie ce mutră de castor opărit avea...  Pleacă ei mai încolo şi încep să se ia de lume pe stradă, să pună piedici etc. Mă oare chiar atât de proşti să fie unii? Atât de idioţi, martalogi, frustraţi, handicapaţi şi cum mai vreţi voi? Nu-i înţeleg. Sper să moară toţi în chinuri. Morţii mamii lor! Fac umbră pământului degeaba şi ne poluează aerul jegurile astea.

Acum mă bag la un Assassin's Creed să mă liniştesc.

4 comentarii:

TwistedMetal spunea...

man eu am patito o data cu tigani dar am invatat minte dac ail lovesti pe unu mai mare la inaltime (adica unu mai smeker)sa vezi ce se imprastiau si cred ca stiu dc so laut de tine:))
pt ca esti rocker\m/

Alex spunea...

Erau mau mulţi de 6... 3 mari şi 3 de vârsta mea... şi parcă mai erau... da nu mai ţin minte...

Mada. spunea...

Ah, cat de curajos esti, frate!:))

Ana. spunea...

Zau aşa! [-(
Morţii mamii lor!
Le dăm foc!:>
Rochistule!>:D<

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.