joi, 17 decembrie 2009

România, Te Iubesc!

Şi acum mai râd, ca prostu` de ce îşi aminteşte. Eram azi pe mess şi văd un status la Yahoo Messenger mai ciudat. Dau să îl citesc... nici naiba nu înţelegea ce scria, doar cine a pus ăla acolo. Măi prietenilor, când scrieţi ceva care o să fie văzut de mai multe persoane, încercaţi să o faceţi cel puţin în limita bunului simţ, nu grotesc, semi-analfabet, agramat, etc. O să picaţi de proşti, analfabeţi şi o să râdă toţi de voi. Minunaţi-vă!



 Deci, cine poate traduce? =))

7 comentarii:

~Nina~ spunea...

O.O"
Ok...deci tot ce-am inteles e ca vrea dar nu vrea. Bun asa, Romania se face de ras si mai tare. Totusi, cand vezi unul ca asta =.= , ar trebui sa existe un numar special, unde sa sunam, si sa-l ia naiba sa faca macar patru clase. >.<
Ce trist! T-T

Intrebare: Era fata sau baiat? ._.

Alex spunea...

Fată, a 8-a, din şcoală cu mine. :))

Anonim spunea...

Ea:Nu mai vrea sa... Ba da mai vreau !:))
Ionutz: Nu mai pot fata mea!!!
Ea: Ionutz vezi tu ..si tu Luci raule..Ce aveti cu mine ? [de nu mai vreti iar...] Eu mai vreau k mie una mi-a plct...[Oxy]

Mada spunea...

da,da Oxy`s right.Si eu cred la fel=]].

TwistedMetal spunea...

ca tantalau macar eu am statusuri haioase

Anonim spunea...

=))) tare man!:>

Bloody Mary spunea...

Intr-un mod analfabet, ea spune ca: "Nu mai vreau sa...ba da, mai vreau, nu mai pot. Fata mea! Ionut, vezi tu. Si tu, Luci, raule! Ce aveati cu mine?! Mai vreau una, mi-a placut..."

Daca din "nu mai vreau-ba mai vreau-mi-a placut" nu se deduce tampenia, atunci nu stiu ce.

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.