marți, 15 decembrie 2009

Ce vreţi să vă aducă Moşu`?


Eu vreau să îmi aducă Moş Crăciuuun... o chitară... Să zdrăngăn la ea all-day-night, şi să mă certe tata că nu învăţ şi că stau numai la PC şi la chitară. Oricum nu-l bag în seamă (bătrânii...), aşa că poate să vorbească până îi ies ochii din cap că nu ascult nimic din ce zice (ce rău sunt, dă-mă dracuuu`). Şi aşi mai vrea şi telefon, dar nu "este" posibilităţi. Mama touch-screen vrea să îmi ia de Crăciun, dar pe 4 februarie de ziua mea ce naiba o să îmi mai dea cadou... Mă mulţumesc cu ce am acum (Nokia 5200).

Dracu` nu este drac până nu îşi arată coarnele, şi mai am şi pretenţii... vreau chitară neagră.

Voi ce vreţi să vă aducă Moş Gerilă (comunismuuu`!!!) ?!? ^_^

5 comentarii:

TwistedMetal spunea...

misto

Anonim spunea...

nu prea imi place Craciunul..imi place doar mancarea de la Craciun ;))
pai...eu vreau sa iau lectii de germana:( da' mama nu vrea deci "adio germana!!:((" si ar mai fi :-"...un Alex intr-o cutie... cu funditza in par 8->..;;)..=)) sa fie only mine >:P..all my [fuckin'] life :D [i'am trimis scrisoare lu' Mosu' deja :D:D] [Oxy]

Anonim spunea...

eu as vrea sa imi aduca Mos Craciun o surubelnita mai buna ca panarama asta s`a rupt dupa 3 apartamente si 5 masini[Made in China ce sa`i ceri?]si as mai vrea un decodor dela` pt usile cu cod...au inceput sa se inmulteasca si se sparg greu..vin vecinii..

[fostu` coleg,actualu` tampit]

~Nina~ spunea...

Cadou, cadou, si cadou....:-? Daca ar fi sa-mi aleg ceva: multe acadele si ciocolata >:D<, mai mult talent la desen, si o chitara bass... pe care, normal, o voi atarna de perete ziua, si o sa "invat" noaptea, ca sa sa-mi admire tot blocul talentul >:)

Bloody Mary spunea...

Draga Mos Craciun,

Imi placea mai mult sa-ti scriu cand eram mica. Acum, cand am aflat ca mama nici nu-mi trmitea scrisorile, nu stiu de ce ma mai obosesc. Desi a trecut deja Craciunul, eu iti scriu de pe acum, ca sa ai timp. Mos Craciun, eu vreau un priete/o prietena. Vreau pe cineva care sa ma inteleaga, sau macar sa se prefaca atunci cand vorbesc ca ma intelege, care sa aiba mereu timp de mine cand patesc cate ceva, care sa nu ma expedieze cu prima ocazie pentru "aia, ca-i mai cool" sau "ala, ca-i mai smecher". Cam atat imi doresc eu de Craciun. Daca poti sa-mi aduci asta, atunci ma declar un om fericit si multumit. Daca nu, macar trimite-mi un profesor de rusa si unul de chitara.

Cu dragoste [deocamdata],
Mary

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.