sâmbătă, 27 februarie 2010

Jocuri PC vs. Jocuri pe televizor

Azi am luat şi eu jocul Battlefield Bad Company 2, m-am jucat 6 ore jumate apoi l-am terminat. Ce pot să spun, storyline bunicel, buguri mai multe decât în Mario, arme mai puţine decât în CS... Îi dau nota 8. Şi cum stăteam eu aşa, m-a apucat dorul de a mă juca pe televizor Nintendo. Nu WII sau alte măgăoi futuristice. Primele Nintendo apărute, cu casetă, joystick dreptunghic cu 8 butoane... Bag eu o casetă cu Ţestoasele Ninja. M-am chinuit la primul nivel jumătate de oră şi la al 2-lea am murit, GAME OVER! Niciodată nu am trecut mai departe. Am închis jocul şi am plecat supărat, învins de televizor.

Aşa că nu mai ziceţi că jocurile noi pe PC sunt mai grele decât cele vechi. Am dovezi care demonstrează contrariul!

Nintendo 1 - PC 0. Câştigătoooor TV-ul! Uite că am găsit şi o imagine:

5 comentarii:

TwistedMetal spunea...

ii mai usor un joc pe pc decat unu pe televeizor
ptca in pc til salveaza dar ala de televizor tot timpuincepi de la inceput:))

Pavel spunea...

Da, ce mai jucam fotbal, tenis sau baschet pe pc, sau Contra? Mario, da da. Legen, mai era. Offf... frumoasa copilarie cand ne bucuram la orice. Acum: Mami vreau telefon cu mp3 :D

Alex spunea...

Deja s-a trecut la: Mami vreau touchscreen :))

Alecz spunea...

Mami... vreau si eu un iPHONE.. ca s-a invechit N95-ul`. :)).. Asa sunt majoritatea din ziua de azi. Frumos POST.. eu cand eram mic aveam joc pe televizor de ala clasic cu tastatura. :)

Anonim spunea...

bag pwla in voi de gay(Dany&Alina:X:X:X:X)

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.