sâmbătă, 6 februarie 2010

Am câştigat!

Nu vă gândiţi la premii prea mari. Am participat la concursul de aici: Imobiliare. Cu contul mamei mele de aceea e la feminin. În acest concurs trebuie să desenezi pe degete. Nu pe ale voastre, ci unele virtuale, cu cursorul. Premiul câştigat a fost o parcelă pe lună (măcar dacă puteam să o vând). Iar premiul cel mare care se va oferi pe 11 sau 12 februarie este un telescop. Dacă îl câştig pot să mă uit la parcela primită anterior. Aici e desenul meu: Desen. Cred că o să donez parcela mea ţiganilor să se mute pe lună definitiv... :))

5 comentarii:

Alin spunea...

anterior nu ulterior

felicitari!!!

Crissu spunea...

Foarte misto ..me like it !Bv Bv, succes la marfea finala ..ce e cu tine si tiganii?:)Daca tot nu-i suporti nu mia scrie de ei :) ca asta inseamna ca le dai importanta :).
Mai pastreaza parcela ,poate intr-o zi in viitoar va fi mult mai valoroasa decat ai putea visa:)

Alex spunea...

@Alin, mersi pentru rectificare.

@Crissu, era doar o glumă :)). Oricum nu toţi ţiganii sunt răi. Asta o pot recunoaşte şi eu.

TwistedMetal spunea...

ori cum tare desenu
si cu tigani daca ii trimiti pe luna vor vrea sa mearga si pe marte:))

Alex spunea...

Sunt nişte mici conquiztadori :)).

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.