vineri, 29 ianuarie 2010

5 lucruri pe care să nu le spui pe Y!M...

1. Cu cine mai vorbeşti?

... Da ce te aia pe tine grija? Vezi de treaba ta...

2. Ce vorbeşti cu cutărică?

Pfff... Nu e treaba ta, bârfim despre tine... Probleme?

3. Cmz? (Ce mai zici?)

Cea mai stupidă întrebare ever!!! Înafară de răspunsul "nimic", ce altceva mai poţi spune? Ce naiba pot să zic?

4.  Tu: DND, am treabă.
X-ulescu`: Ce treabă?

Bă eşti prost? Te întreb aşa ca între prieteni, eşti prost, tâmpit, aurolac? Ce nu înţelegi din NU DERANJA?

5. De ce râzi?

Ăăă... De şmecher. Nu am voie? Râd când am chef, dar acum nu mai râd că mi-ai stricat buna dispoziţie cu întrebarea asta de rahat.

6 comentarii:

D.S. spunea...

Şi lista rămâne deschisă.. ツツ

Alex spunea...

@Yoko

Aşa e... :)) Doar 5 azi.

Mada. spunea...

Faza cu:"de ce razi" cred ca o citesc de cel putin 100 de ori pe zi. Tu m`ai invatat cu rasu` la orice:)))), bro:>. Esti guilty:>!

Alex spunea...

:> Sunt bun... :))

TwistedMetal spunea...

cea mai tare faza cu cmz pai inafara e nimic si am plictisesc ce pla mai poti zice?:))

Ana. spunea...

De ce razi?
=))
:>

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.