duminică, 6 decembrie 2009

'Wanted!' Titlu


Vreau şi eu un titlu la blogul meu, aşa că m-am gândit că cineva mă va ajuta (sper) să găsesc unul. Deci...

Cerinţe: - să se potrivească cu descrierea (hehe)
             - să conţină maxim 2 cuvinte (prea multe strică)
             - să nu fie la vrăjeală

Asa că vă rog, vă implor să mă ajutaţi! Cel care îmi dă cea mai bună idee o să îmi dea banner să îl ţin pe blog la mine definitiv. Cei care nu au blog vor primi un suc la cofetărie, şi fetele o prăjitură (nu suntem majori). Care se bagă?

4 comentarii:

Anonim spunea...

sugestie titlu -> The Home of a Streetwise

Alex spunea...

2 cuvinte.

Alex spunea...

Gata, am găsit. :D Soul Blogg, se potriveste si cu adresa URL :D

Bloody Mary spunea...

Alex Genialul.

Hai ca-i mult mai bun asta. :))

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.