joi, 10 decembrie 2009

Oamenii legii


Nu ştiu cum vă simţiţi voi când vedeţi poliţişti pe stradă, dar eu mă cam sperii şi stau cu un nod în gât când trec pe lângă ei. Parcă îmi e frică să nu mă ia la întrebări, sau ceva de genu` (chiar dacă eu nu fac prostii şi ies afară din an în Paşti).

Azi veneam de la şcoală şi un băiat avea o pocnitoare furată de la un pici de clasa a-V-a (ce răi suntem). I-am dat bani unui băiat să cumpere un chibrit. Iese el cu chibritul şi dă foc la pocnitoare într-un părculeţ. Plec eu cu chibritul în mână (nu ştiu ce era în capul meu, că doar nu fumez, dar pur şi simplu nu vroiam să îl arunc) şi văd 2 poliţişti care stăteau şi cercetau zona cu privirea. M-am făcut şi eu mic să nu atrag atenţia. Merg eu ce merg când văd alt poliţist care se lua de un copil că avea o brichetă în mână. Cam asta am auzit din discuţia băiatului, gaborului şi părinţii băiatului:

Poliţistu`: Ce căutai cu bricheta printre blocuri?
Băiatu`: Da au mai mulţi copii...
Poliţistu`: Dar nu ai voie cu aşa ceva la vârsta ta, cred că ai şi petarde...
Tatăl: Nu are de unde să aibă dom`le!
... Când am auzit de brichetă am aruncat cutia cu chibrituri cât colo şi am trecut în pas grăbit pe lângă ei care încă se mai certau.

Mă enervează şi atunci când stai bine mersi pe bancă seara cu prietenii şi se bagă în seamă ca musca-n curu` iepii şi ne cer datele de parcă am fii criminali, sau cine ştie ce haimanale. Du-te prietene şi fă-ţi meseria, patrulează pentru ordinea publică, nu te lua de nişte amărâţi de copii.

Cam asta am avut de spus... Pentru o viaţă cât mai liniştită, evitaţi POLIŢIA! (joke)

4 comentarii:

Anonim spunea...

da...si eu mergeam odata pe strada pe sistem turbo si vine un sticlete sa ma salte ca cica am furat eu nush ce dintr.un magazin(nebunia lu salam)...eu am fugit ca daca ma prindea nu mai avea cine sa se duce la munca ca sa mananca si copii mei ceva...evitati politistii ca este rai si nu te lasa sa furi si tu linistit o masina

~Nina~ spunea...

Pai, eu, din moment ce stiu ca politia n-are niciun motiv sa se ia de mine, trec pe langa ei cu o fata de " sunt cea mai tare din parcare" ei imi raspund cu una de " si parcarea era goala" si ...deci, :-j ... nu am treaba cu ei =].

P.S. Totusi, ma enerveaza cum se uita la oameni ._.

Anonim spunea...

eu..:|..stateam intr-o zi pe bordura de langa cimitir..ma odihneam =)) si vine masina "POLITIA" opreste "Cum te numesti domnihsoara?/:)" am raspuns "Unde locuiesti domnisoara"/:)"..am raspuns din nou.."tu ori esti emo din aia domnisoara?/:)"..am raspuns negativ :-??.."Pai da' uite cum esti imbracata!!!:-l".."asa si..nu's dom'le..".bine domnisoara..sa fii cuminte ;).pa"..in gandu' meu "Ish' acas' aiuritu' draqu':-w"..da' Bunza ziua ;;);;);;) O:)"..si..a fst prima data knd mi-au luat militienii datele :)))...degeaba de poamana...lol:|..;;)[app..ti iubesc :">] [iulia]

Anonim spunea...

era "buna ziua "=))
scuze
:-" [iulia]

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.