luni, 28 decembrie 2009

Manelişti vs. Rockeri


Deci manelişti deştepţi nu am văzut. Nu ştiu să vorbească corect gramatical, nu ştiu ce e aia "sociabilitate" şi nici cum se pronunţă habar nu au. Ei rock cred că înseamnă decât urlete, strigăte şi răgnete, dar nu e aşa. AC/DC, Metallica, Pantera, Rammstein, Apocalyptica, Pink Floyd, Black Sabbath, Iris, Cargo, etc. este rock adevărat. Dacă voi credeţi că melodia cântată de Guţă, Gigolo este mai frumoasă şi are un mesaj mai bun decât melodiile celor de mai sus înseamnă că vă lipseşte o doagă. Maneliştii cântă cântece de dor, duşmani, maşini, bani, gagici şi alte aiureli cu un ritm de căcat. Rockerii care cântă despe moarte sunt în altă categorie, deci nu mai vorbiţi prostii. Manelişti nu sunt decât în România, rockeri în toată lumea. So, shut up!

Post scris după ce am văzut un mass anti rockeri.

1. Manelistu are mertane.. Rockerul o dubitza
2. Manelistu are lanturi de aur la gat.. Rockerul lanturi de catel la pantaloni
3. Manelistu canta despre bani, succes.. Rockerul despre moarte si droguri
4. Manelistu se imbraca numai Armani, D&G etc. Rockerul SEcond hand.. 38
5. Manelistu are freze shukare.. Rockerul are paru lung si nespalat

6. Manelistu danseaza cu stil.. Rockerul da din cap
7. Manelistu e sociabil.. Rockerul se uita la tine de parca ar vrea sa te omoare
8. Manelistu e smecher.. Rockerul isi mananca bataie de la manelisti
9. Manelistu o sa dea mesaju mai departe.. Rockerul tace si inghite

5 comentarii:

hrubaru spunea...

bai frumosule rockerii canta despre moarte depinde de gen si de trupa roackerule

Alex spunea...

Asta am zis şi eu.

"[...] Rockerii care cântă despre moarte sunt în altă categorie [...]"

Mădă spunea...

Mai era una ma:
Fiecare da din ce gandeste:manelistu` din cur si rockeru` din cap=]].

Anonim spunea...

ce frumoasa ar fi viata fara "manele pe sistem si dusmani care ma pandesete sami ciordeasca mie lovelele vere...si daca as avea si io acilea vro duoaua barosance sami dea din burice sa le vada si ochii mei ...si daca as avea bani sami pun si io dinti ca sa poate si gura mea sa haleasca ca mia cazut si ultimii 4 cand ham luat bataie de la rockeristi aia care le faceam iooo[barosanu nomber one]figuri...ma batut vere...da lasa dreaculi ca strang io toti fratiorii mei de cruce sa sarim peste iei in casa cu topoare si bricege si ii omoram pe tot sa moara familia si fata mea Vasilica de nu ii sparg sa moara mama...[ahh am nervii nervosi acuma vere] {oxy}

Unknown spunea...

Rockerii nu cântă doar despre moarte, oricum nu cântă despre 'fără număr' clar :)

Trimiteți un comentariu

Aici vă spuneţi impresiile, rele, bune nu contează. Dacă înjuri, commentul îl voi şterge în arcul de 24 de ore.